3 Tilrettelegging

3.1 Hva var viktige og mindre viktige grunner til at du bestemte deg for å søke om videreutdanning? Dersom en grunn var særlig viktig for deg er det naturlig at den gis en høyere verdi enn de andre.

Figur 1. Hva var viktige og mindre viktige grunner til at du bestemte deg for å søke om videreutdanning? Dersom en grunn var særlig viktig for deg er det naturlig at den gis en høyere verdi enn de andre.. N = [2331–2404], Figurdata (XLSX), PNG.

3.2 Hvordan vurderer du det å kombinere

Figur 2. Hvordan vurderer du det å kombinere. N = [2404–2411], Figurdata (XLSX), PNG.

3.3 På en skala fra 1 (Ikke i det hele tatt) til 6 (Bidro sterkt), vennligst gi din oppfatning av om mangelen på tilrettelegging påvirket utbyttet fra videreutdanningen?

Figur 3. På en skala fra 1 (Ikke i det hele tatt) til 6 (Bidro sterkt), vennligst gi din oppfatning av om mangelen på tilrettelegging påvirket utbyttet fra videreutdanningen?. N = 2061, Figurdata (XLSX), PNG.

3.4 På en skala fra 1 (Ikke i det hele tatt) til 6 (Hindret sterkt), vennligst gi din oppfatning av om mangelen på tilrettelegging påvirket utbyttet fra videreutdanningen?

Figur 4. På en skala fra 1 (Ikke i det hele tatt) til 6 (Hindret sterkt), vennligst gi din oppfatning av om mangelen på tilrettelegging påvirket utbyttet fra videreutdanningen?. N = 306, Figurdata (XLSX), PNG.

3.5 På en skala fra 1 (helt uenig) til 6 (helt enig), vennligst gi din oppfatning av kunnskapsdeling på skolen.

Figur 5. På en skala fra 1 (helt uenig) til 6 (helt enig), vennligst gi din oppfatning av kunnskapsdeling på skolen.. N = [2395–2401], Figurdata (XLSX), PNG.

3.6 Samlet sett, opplever du at det har vært manglende tilrettelegging for å ta videreutdanning på din arbeidsplass?

Figur 6. Samlet sett, opplever du at det har vært manglende tilrettelegging for å ta videreutdanning på din arbeidsplass?. N = 2420, Figurdata (XLSX), PNG.

Gjenbruk